Fit & Slank

  Carla Klootwijk - HERBALIFE onafhankelijk distributeur

HOME Te zwaar? Shake Recepten Bewegen! Over Herbalife

Bewegen!

 
 HOME
ShapeWorks
Resultaten
Advies
Product Info
Bijverdienste?

NIEUW !

KLIK OP AFBEELDING

 

TIP !

KLIK OP AFBEELDING

 

LAATSTE NIEUWS!

KLIK VOOR NIEUWSTE KLANTENBIJLAGE!

 

 

 

 

 

 


Het succes van uw gewichtsbeheersings-programma hangt af van een aantal factoren. Uiteraard dient uw calorie-inname aangepast te worden, en dan zodanig dat u wťl alle voedingsstoffen binnenkrijgt! Daarnaast dient u voldoende water te drinken en te bewegen. Dat wil niet zeggen dat u nu direct 5 maal per week naar de sportschool moet gaan, maar even wat vaker de trap lopen, 20 minuten wandelen, etc., kunnen al bijdragen tot een extra stukje beweging en dus uw afslankresultaat.

Regelmatig bewegen

Neem elke dag de tijd om 20 minuten actief in beweging te zijn. U hoeft niet meteen fanatiek te gaan sporten, maar het is wel van belang dat u meer beweging krijgt en actiever bent. Het is goed voor uw motivatie en u blijft er fit bij.
Voor degenen onder ons die huiveren bij de gedachte aan sportkleding, zijn er genoeg alternatieven om calorieŽn te verbranden. U kunt uw vrije tijd gebruiken om wat meer beweging te nemen.
Fiets eens naar het station om een krant te kopen in plaats van met de auto te gaan.
Ga eens lekker lang wandelen in het weekend, begin rustig en voer het tempo langzaam wat op.
Span beurtelings de spieren van uw bovenbenen en kuiten. Bij het TV kijken bijvoorbeeld of als u achter de computer zit.
Trappen zijn echte calorievreters! Ren drie of vier keer de trap op en af. En doe dat elke dag een aantal keren. Stap eens een halte te vroeg uit de bus of de tram!

Hoeveel verbrandt u door bewegen?

Hieronder kunt u, na het invullen van uw huidige gewicht, een indicatie verkrijgen omtrent het aantal calorieŽn dat u verbrandt bij het bewegen: 


Uw gewicht:   kg
Beweging/activiteit:  
Aantal minuten:  
 
Verbruikte calorieŽn:    (Kcal.)  

Doe regelmatig aan sport

Door regelmatig te sporten houdt u uw huid en spieren in een goede conditie en zal de bloedsomloop goed functioneren. U moet uw spieren zien als Ďovensí; ze verbranden veel energie, maar dan moet u ze wel gebruiken!
Probeer om de andere dag minimaal 20 minuten aerobicsoefeningen te doen. Hier zijn een paar tips: Redelijk vlot doorlopen, fietsen of zwemmen zijn allemaal uitstekende aerobics-oefeningen. U kunt bijvoorbeeld een hometrainer of een roei-apparaat aanschaffen en lekker thuis gaan Ďzitten bewegení. U  zet er een muziekje bij op en de tijd vliegt voorbij. Maar een actieve hobby onder begeleiding van een instructeur is ook een mogelijkheid, zoals schermen, roeien, kanoŽn, paardrijden of dansles. Ga eens wat vaker lekker zwemmen met wat vrienden of het gezin en probeer na een aantal keren die 30 baantjes te halen.
Voor het bewegen altijd 10 minuten rek- en strekoefeningen doen. Zo voorkomt u blessures en heeft u de dag erna ook niet zoín spierpijn...

 


KIES UW CATEGORIE:

AFSLANKEN

AANKOMEN

ENERGIE, VITALITEIT
& GEZOND-HEID

SPORT & FITNESS
UITWENDIGE
VOEDING

WERKEN
MET
HERBALIFE


Garantievoorwaarden


 

 


CONTACT | PRIVACY VERKLARING | ALGEMENE VOORWAARDEN



 

U kunt een e-mailbericht met vragen of opmerkingen over deze website verzenden aan fit-slank@wellnesswebworks.com
Copyright © 2009 - Wellness Web Works
Herbalife foto's en productverwijzingen zijn exclusief eigendom van Herbalife International